EnglishHebrew
EnglishHebrew

עיצוב פנים לעסקים

תוכן עניינים
מאחורי עיצוב פנים לעסקים עומדת מחשבה מעמיקה אשר מטרתה ליצור אווירה מזמינה שתוביל להגדלת המכירות ומשיכת לקוחות רבים לעסק. עיצוב פנים לעסקים חייב להיות חכם על מנת שיצליח להעביר מסר לקהל היעד וייצר מכירות עבור הבעלים. לצורך כך, יש צורך ליצור בידול על ידי הפיכת החזון העסקי לשפה ויזואלית ובניית קונספט עיצובי ייחודי וזאת על ידי מעצבי משרדים מומחים. חלוקתו של החלל בצורה נכונה ויצירת תחושת זרימה בחלל, תיצור אווירה טובה ומזמינה בעסק. הצגה נכונה של המוצרים במקום, בחירת צבעים ותכנון התאורה הם רק חלק מהאלמנטים שיכולים להפוך עסק מעוד עסק לעסק המצליח בסביבה המייצר עבור הלקוחות שלו חוויית קניה ייחודית. גלית בן זקן, אדריכלית ומעצבת פנים המתמחה בתחום של אדריכלות משרדים וכן עיצוב פנים לעסקים, מלווה אתכם מהשלב הרעיוני של גיבוש הקונספט ועד פתיחת הדלתות ללקוחות הפוטנציאליים.

אדריכלות משרדים

בין אם מדובר על שיפוץ או על  מקום חדש לגמרי, כל תכנית של אדריכלות משרדים או עיצוב פנים לעסקים, מתחילה בפגישה ראשונית עם הלקוח וזאת על מנת להבין את הצרכים, החלומות, הרצונות, החלל הנתון והתקציב. בפגישה נלמד אופי הלקוח והחברה ורק לאחר שנלמדו כל הפרטים, מתפנה גלית בן זקן לתכנון הסקיצות הרעיוניות לפרויקט, בחירת חומרי הגלם המתאימים לקונספט הנבחר וכוללים את הנגרות, התאורה, הדקורציה, הצבעים והטקסטורות. גלית מלווה את הלקוח באופן מלא לאורך כל תהליך הבנייה. היא נוכחת באתר לאורך כל הפרויקט וזאת לצורך הנחייתם של אנשי המקצוע ולצורך פתרון בעיות המתעוררות תוך כדי הבנייה במקום. עיצוב פנים לעסקים הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו העתידית של עסק. הוא כרטיס הביקור של המקום אותו פוגש הלקוח בהיכנסו לחלל העסק והוא שיעשה את הרושם הראשוני שיביא להחלטה הסופית האם לקנות את המוצר או לשכור את שירותי החברה.

מעצבי משרדים

לכל עסק, אופי ועיצוב משלו. בין אם מדובר על משרדי חברת הייטק, משרד פרסום או משרד עורכי דין, עיצוב המשרד אמור לשקף את אופיו ואת חזונם של בעליו. ישנם משרדי עורכי דין בהם ישלוט עיצוב מודרני מלא מעוף והשראה ויש משרדי עורכי דין אשר בעליהם יעדיפו עיצוב שמרני קלאסי יותר. ישנן חברות הייטק אשר יעדיפו חללי עבודה משותפים ואילו חברות אחרות יבחרו באופציה השמרנית יותר המחולקת לחדרים. עיצוב פנים לעסקים חייב לקחת בחשבון את ערכי החברה וחזונה וכן את אופייה.
עיצוב פנים לעסקים

לתיאום פגישה ללא התחייבות

צרו קשר עוד היום:

מאמרים נוספים